Subject: Fwd: hambaarst
From: Lauteri 1/Rävala 7 KÜ <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Aug 2025 13:37:58 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere.
Palume teil teostada tuleohutustele vastavuse kontroll,Rävala 7 , M 110 A, 
Hambaravi kabinetis. Seoses ventilatsioonist vihmavee läbijooksuga,sattusime 
eile esimest korda Hambaravi kabineti väikesesse ventilatsiooni ruumi ja see 
mida me seal nägime ,oli meile üllatuseks. Väikses ruumis on neli erinevat 
mootorit,mis asetatud lihtsalt penoplasti plaatide peale,rippuvad 
juhtmed,uks ,arusaamatu olukord. Võimalik,et kõik on vastavuses päästeameti 
eeskirjadega aga kuna ruum asub meie elaniku korteri all ja on ikkagi üks 
osa maja tervikust,siis paluksime teil teostada kontroll.
Lugupidamisega
P.Purru
KÜ esimees
5048786

---------- Forwarded message ---------
Saatja: pep pep <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: N, 7. august 2025 kell 12:22
Subject: hambaarst
To: Lauteri 1/Rävala 7 KÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >

Sent from my iPhone